Du Kan Få Mig Hur Lätt Som Helst

Jag, Sara och Hanna hade girltalk påväg till lagret. Rätt sick hur mycket man missar och hur mycket man har att berätta när man är borta från varandra i bara två veckor. Nu är i alla fall de mesta sagt och resten tar vi senare i kväll. Vi drog oss sakta men säkert bort mot Edet där vi träffade Amanda. På tal om saknad typ. Mitt fina hjärta. Fan vad dramatiskt allting i mitt liv är just nu. Är i alla fall nyss hemkommen, ska fixa lite med de sista sedan drar jag mig bort mot Hjärtum för träningsläger med tjejerna. Några av oss kommer även stanna över natten så jag kommer hem i morgon eftermiddag någon gång skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0