Do It All Night

Jäkligt bra träningspass igår som Lisa höll i, sedan hade hon föreläsning och vårat lag har nog aldrig varit så tysta. Det var riktigt intressant och man blev så jävla taggad. Så jäkla grym tjej.
Sedan var vi alltså fem knasiga tjejer som skulle stanna kvar och sova i skogen, dvs jag, Sara, Hanna, Nellie & Alice. Så sjukt galen natt, ska nog inte säga mer haha!
Idag blev de först lite teori och sedan kollade vi på klipp från Svarteborg cup då vi spelade. Känns som man har lärt sig sjukt mycket under dessa två dagarna och jag är otroligt taggad inför träningen på tisdag.

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan dra på kalas i Munkedal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0