23 - En semester








Den 24 januari 2009 åkte jag, farmor, farfar & Anna till Egypten/Hurghada. Vi bodde på Sunrise Holiday Resort vilket var ett skit bra hotell. Det var bra väder varje dag så vi hängde vid poolen nästan hela tiden (havet vågade vi aldrig riktigt bada i haha). Vi red även på kamelen Oscar (som jag och Anna blev totalt kära i) flera gånger, det var grymt! :) Vi åkte ut med en båt och fick gå ner flera meter under vattenytan för att kolla på fiskar. Hur coolt som helst var det. Killarna på dom två sista bilderna serverade oss på hotell och var hur snälla som helst. Jag och Anna fick drinkar hela tiden dom skojade alltid med oss. Vi var i Egypten i en vecka men hann med otroligt mycket roligt, detta är verkligen ett land/hotell jag ska tillbaka till :)
Varför jag valde just Egyptenresan var för att jag verkligen trivdes där och fick vara med om mycket under resan. Helt sjukt vad bra allting var.

För övrigt har jag lagt bloggen åt sidan och försöker bara göra ''30 dagars utmaning'' sakerna. Jag har så sjukt mycket att plugga till och på söndag konfirmeras jag så det är mycket att göra just nu. Hoppas på att nästa vecka blir lite lugnare. Nu är i alla fall Hanna här och vi har degat oss ungefär hela dagen. Ska ta tag i min idrottsuppsats som ska vara inlämnad i morgon och sedan ska vi och spela match i Hjärtum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0