17 - Mitt husdjur

Räknas dammråttor? Nä, skämt å sido. Hade ca 7-8 marsvin en gång i tiden men alla är tyvärr döda nu.
Sedan var det Bella och Siri som egentligen är min mormor och morfars men som var rätt mycket mina oxå. Bella dog 16 augusti 2010, alltså i somras. Jag har fortfarande svårt att leva på riktigt utan henne eftersom hon var så stor del utav mitt liv, men jag är glad att jag ändå fick 8 hela år med henne. Siri finns i alla fall kvar och det är jag otroligt glad och tacksam över.

Alla marsvin var mina och Annas tillsammans förutom två, Baloo som är på bilden var mitt. Annas hette Babe och var helvit.

Bella, mitt liv.

Siri, som ger mig allt genom att andas. Hon är lyckan i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0