plugga..

Hinner inte med någonting nu för tiden för skolan tar upp all min tid. Har två prov i morgon, förstår inte hur det är meningen att jag ska kunna allt det? För vem bryr sig om vilket djur som tillväxer efter en J-kurva eller vad torrdestilation är? INGEN.
Åh blir så trött på detta. Biologin och kemin har tagit upp exakt hela min dag och jag har så ont i huvudet nu så inte ens musik hjälper. riktigt jäkla hemskt!
Jaja får väll trösta mig med att det är över i morgon runt kvart i 4.. Haha?
I morgon ska jag i alla fall vara med min underbara vän så kommer inte hinna blogga :)
Och nu ska jag läsa igenom den jäkla kemin och frågorna till biologin ytterligare en gång. Sedan börjar fotbollen på tv, inte missa inte missa! Hehe ;)

Bjuder på en hemsk gammal fjortisbild också. Trevligt!

Snart blir jag blond igen åhh längta länga längta! ♥


Kommentarer
Postat av: sarah

du är asfin i blont sötis.

jag funderar också på att bli blond :o

2010-10-18 @ 18:19:36
URL: http://saraholofssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0