19 oktober 2010

When you can live forever, what do you live for?

Det har varit riktigt jäkla segt idag i skolan, men mitt sega humör släppte när jonathan väntade på mig efter skolan och hade sällskap med mig och min kära elin hem :)
Satt hemma och pluggade i ungefär 2 timmar medans regnet bara öste ner utanför, sedan kom min mormor och mitt älskade hjärta hit. Riktigt mysigt.
Sedan får jag reda på att Rebecka är i Edet och jag slänger på mig jackan och springer ut i regnet.. hm?
Var hemma hos henne ungefär 2 sekunder senare haha, har nog aldrig sprungit så fort. Så fort Emilia öppnar dörren ringer Becka och frågar vart jag är. Så hon stog alltså utanför mig och jag utanför henne. Så kan det gå ;)
Gick i alla fall och mötte upp henne och sedan drog vi hem till henne och bort från regnet.
Har skrattat riktigt mycket, hehe. Min underbara tjej♥

Har nyss kommit hem nu och ska snart hoppa in i duschen och sedan krypa ner i min varma säng.
Hörs i morn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0