13 oktober 2010

Designen segar för att jag inte har några nya bilder. Ska ta nya när jag fixat håret vilket jag ska göra när jag har pengar. Vilket blir om ungefär en månad. Aha ja. Kan inte heller ta några bilder eftersom att min mobilen gick sönder, min webb är borta och min kameraladdare borta. Lyckat värre.

Slutade vid 12:55 idag, jäkligt nice! Jag och Klangh gick hem till henne och pluggade, sedan cyklade vi tillbaka till skolan vid kvart i 3 för att göra omprov. Hatar kemi.. Hm.
Sedan var jag med Jonathan en snabbis och sedan har jag varit hemma. Bakat och kollat på Ghost Whisperer ♥
Nu har jag precis tagit en skön dusch på 25 minuter.. haha. Mycket skönt var det i alla fall.
Ska krypa ner i min sköna säng under ett tjockt täcke, en filt och vetekudden.
I morgon är det redan Torsdag och sedan är snart helgen här. Glad tjej!
Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0