music

hey there little miss sunshine.
Sitter i min säng med världens kramp i benen och håller på att ladda ner låtar.
Måste ju ha nåt bra att lyssna på i morn när jag sitter på tåget :D
Enda problemet är att det går jäkligt segt.. Jag har inte ens fått alla låtarna jag vill ha än, och nyss kom Anna in med ett helt papper fullt med massor av låtar hon vill ha?! Haha kommer ju inte direkt lyckas men jaja ;)
Ska börja med detta i tid nästa gång!

Anyway får berätta såhär lite i förväg vad som kommer att hända i Stockholm (hehe planer planer) eftersom att jag inte kommer kunna berätta där varje dag (ingen dator). Kan hända att jag kan få tag i nån liten dator på Onsdag men nah knappast. Alltså blir detta antagligen sista inlägget innan ungefär Torsdag. Om jag inte hinner blogga i morgon vilket jag knappast tror att jag kommer orka :P

I alla fall så kommer vi åka till lägenheten och fixa oss och grejer, sedan ska jag och Anna ut på stan och shoppa! :) Kommer antagligen gå på stan hela Måndagen, åker hem till lägenheten igen vid halv 4 - 4 där någon gång skulle jag tro för att äta och fixa oss lite till. Sedan tar vi bussen till Gröna Lund för att kolla på Erik Hassle ;)
Kommer bli awsome! :D

På Tisdag tror vi att vi ska ta tunnelbanan till Skärholmen, vi har pratat på det i alla fall. Där var ju jag och Maddison när vi var i Stockholm och det var riktigt nice där. Så antar att vi åker dit :) Sen på kvällen ska vi möta upp pappa för att gå på Eclipse! :D ÅH VAD JAG LÄNGTAR!!!!

Sen Onsdag och sista dagen, ska försöka hinna med att shoppa dedär lilla sista för dom sista pengarna innan vi drar ut till pappas jobb för att fika uppe på taket. Sedan åker vi hem.

Åh vad jag är glad. Älskar Stockholm och blir lika glad varje gång vi ska åka dit.
Orkar inte ha med mig min kamera, så kommer ta kassa bilder med mobilen som jag antagligen kommer lägga upp sen. Tror att Anna slänger med sig sin kamera i alla fall så får hoppas att hon kan skicka bilderna ;)

Hörs när vi hörs nästa gång så ni får ha de så bra ♥
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0