Twilight-kväll

Jag gick och mötte Sara förut vid ungefär klockan 4? Medans vi väntade på Hanna bakade vi chokladbollar, riktigt nice ;) Sedan kom Hanna den segisen och jag tråkade ut dom med att spola fram och tillbaka på massor av Erik Hassle videoklipp hehe.
Efter att dom tillslut fått mig ifrån datorn gick vi ner och satte oss och kollade på Twilight.
Anna joinade oss också, och vi 4 satt där och tjockade oss med chokladbollar, popcorn, glass & jordgubbar och saft. Riktigt mysigt hade vi! :D
Fast Sara kunde aldrig vara tyst så jag dampade på henne några gånger hehe..
Madde kunde i alla fall inte vara med idag så vi 4 ska träffas i morgon i stället :)
I alla fall så kollade vi klart på Twilight och sedan satte vi på New Moon, fast dom skulle hem efter ungefär 10 minuter av den filmen så jag och Anna fortsatte kolla.

Nu har jag precis lagt in massor av Erik Hassle låtar i mobilen och sitter här och har hans låtar från spotify på högsta volym. Så jäkla bra!
Funderar på om jag ska gå ner och hämta New Moon igen och lägga mig i sängen och kolla på den..
Tror jag gör det snart :D

Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigt var det ;)

ses sen! <3

2010-07-09 @ 11:23:53
URL: http://baraminsarasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0