trött tjej

Igår runt 11 gick vi hem till Sara och släppte av henne där och drog sedan hem till Hanna.
Hon packade fort (och glömde plånboken som va de viktigaste hehe) och sedan drog vi hem till Sara igen och plockade upp henne med hennes väska :)
Kom hem till Madde runt kvart i 12 - 12 där någongång och gick och satte oss och kollade på Dear John.
Riktigt bra film!
Sedan gick vi och la oss, jag & Madde i hennes säng och Hanna & Sara i bäddsoffan. Jag och Madde låg och skrattade så vi grät och inte fick luft medans surkärringarna Sara och Hanna skrek att vi skulle vara tysta.
Hehe galet :D Wellwell gick upp runt halv 8 i morse och vid kvart över 9 satt vi på bussen påväg mot Göteborg.
Gick runt en jäkla massa och har riktigt ont i fötterna nu, och i ryggen efter att ha bärt min tunga väska.
Gick i en himla massa affärer men jag köpte bara ett enda linne. Haha jaja.

Sitter här i min säng nu och är riktigt jäkla seg. Skriver att jag är seg i varenda inlägg nu ju haha.
Antar att de är för att jag aldrig sover riktigt bra. Går och lägger mig sent och går upp tidigt.
Jaja försöker få ork till att fortsätta med att packa ner mina grejer.
Ska gå upp runt 4 i morgon bitti för att ta bussen till Göteborg och sedan ta tåget därifrån till Stockholm med min pappa och syster. Ska bli riktigt roligt men problemet är att jag hatar att packa och ingen har lust att hjälpa mig.
Suck..

Jaja får ta och lyssna på lite Johan Palm och sätta fart med packningen nu :)
Hörs sen :*

Kommentarer
Postat av: sara

riktigt roligt har det varit! :D<3

2010-07-04 @ 22:33:35
URL: http://baraminsarasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0