Skåneland

Hej.
Sara, Madde & Hanna kom hit förut och satt och höll mig sällskap medans jag städade.
Sedan skulle vi gå hem till Sara, fast vi gick olika vägar hehe.
Jag och Hanna ville inte gå genom Edet så vi gick någon konstig bakväg, mötte Amanda, Madde, Rebecka & Linnea. Det var så otroligt skönt att träffa Amanda igen. Har saknat henne så otroligt mycket och att bara få stå där och prata och kramas var så härligt.
När jag kommer hem från Skåne ska jag ta och åka hem till henne, åh kommer bli så kul!!
I alla fall så var jag och Hanna tvungna att gå tillslut, haha Sara och Madde satt ju och väntade på oss ;)
Så när vi kom hem till Sara satt vi nere i hennes källare och pratade, hennes söta lillasyster Moa satt där och tjötade med oss också hehe :D
Sedan spelade vi Buzz och jag förlorade som vanligt. Haha så irriterande!
Sen skulle jag hem för att packa ner det sista och käka, så Madde följde mig ungefär halvvägs eftersom att Sara den segisen inte orkade.
Så ja nu sitter jag här.
Ska snart ladda ner musik till mobilen, kommer åka bil i ungefär 5 timmar i morgon.
Not so nice, men med musik funkar allting.

Kommer i alla fall komma hem nästa helg när det är Fallens, åker med min kära morfar tillbaka till Edet och sen tar jag tåget tillbaka till Skåne när fallens är över.
Då kommer jag komma hem efter 2 veckor. Så ja om 3 veckor är jag hemma på riktigt igen.
Kommer inte kunna blogga varje dag i Skåne eftersom att internet där nere är så segt, men ska försöka göra det några dagar i alla fall :)
Nu ska jag börja ladda ner låtarna och medans dom laddas ner ska jag lyssna på musik och packa.
Hörs sen ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag älskar dig pärlan !!

<33

2010-07-09 @ 22:55:15
URL: http://amaandahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0