Hiss/Diss


musik -
helt jävla bäst i världen.

erik hassle -
måste ju hissa honom!
sommaren 09 lyssnade jag på hurtful hela tiden, och nu när jag och anna åkte och kollade på honom
insér man verkligen hur jäkla bra han är!
HISS HISS HISS!

stockholm -
hehe var tvungen. men alltså seriöst de är verkligen bäst där.
dom som inte vart där MÅSTE åka dit! :O




regn -
finns inte så mycket att säga här.
men regn suger.


Haha kom inte på några mer dissar ;)
Menmen, nu har jag i alla fall fått på mig kläder och snart komma Sara & Hanna hit.
Vi ska ha Twilight-dag eftersom att det regnar.
Ha de bra ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det gör vi! :D ..

eller vi kan ju försöka iaf ;D<3

2010-07-08 @ 15:32:39
URL: http://baraminsarasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0