Fallens dagar

Heej :)
Har inte bloggat från Skåne för hela internet la av så ja. Har i alla fall haft super roligt! :)
I Torsdags åkte jag & pappa och mötte upp morfar så jag åkte med honom i lastbilen till landskrona och lossade, sedan iväg till nåt annat ställe inne i skogen som jag inte kommer ihåg vad de heter :P Där sov vi i alla fall och sen på morgonen åkte vi vidare hemmåt.
Åkte till fallens runt 4 igår med Madde, otroligt kul var det! :D
Och på bussen, haha Andreas skämt<3
Satt och skrattade så mycket så jag grät, tårarna verkligen bara rann. Längesen jag skrattade så mycket!

I alla fall så ska jag ta och göra mig i ordning nu för snart kommer Sara & Madde hit så ska vi åka till Fallens igen ;) Roligt roligt!
Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0